Skulle bara

Jag svimmade iallafall inte!

Skulle bara rensa lite sly och grenar från staketet. Kedjan fastnade och så skulle jag bara och så var det plötsligt blod överallt. Typ så. Batteriet tog slut också.

Skit också!
Men med plåster, spänd kedja och nytt batteri så var det bara att på det igen.

Glad i hågen med smidiga redskap. Helnöjd med födelsedagspresenten.

Nu är staketet fixat, kona flyttade och nöjda över att få ny mat.

Och jag är nöjd över att ha hittat dessa skönheter.

Hälsningar från Mörteleks Frälsegård -En skogsgård mitt i Småland