Förra fredagen ställde vi ut formen och idag tog jag ner den, då kallar vi helt logiskt denna dag för anti-formfredag. Morgonen började med att återuppta vattningen av plattan, tätt efterföljt av formrivning. Även fast man vet att det går att ta bort formen, så känns det lika läskigt varje gång. Det är lite som…